Identyfikacja wizualna
Klient: Lemonade Marka: W艂asna
Pocz膮tki naszego studia projektowego to dzia艂alno艣膰 w obszarze BTL, a z czasem poszerzenie swoich kompetencji o projektowanie identyfikacji wizualnych i branding. Wraz ze zmian膮 kompetencji wyst膮pi艂a potrzeba stworzenia identyfikacji wizualnej oraz komunikacji nowego wizerunku.
Jednym z za艂o偶e艅 projektu by艂o uchwycenie idei nieograniczonych mo偶liwo艣ci tw贸rczych. Zobrazowano je za pomoc膮 r贸偶nokolorowych figur geometrycznych, 艂膮czonych w liczne kompozycje, co mia艂o sk艂oni膰 odbiorc臋 do rozwa偶a艅 nad niesko艅czono艣ci膮 kombinacji wyst臋puj膮cych w procesie projektowym. Zar贸wno kolorystyka, jak i zestawienia figur sk艂adaj膮 si臋 na niedos艂owne obrazy wakacyjnych wspomnie艅. W艂a艣nie uchwycenie tych okoliczno艣ci towarzysz膮cych piciu lemoniady by艂o drugim za艂o偶eniem projektu. W ramach systemu identyfikacji wizualnej powsta艂o logo, upominki zawieraj膮ce: kartki pocztowe, kartki z przepisem, etykieta butelki, okulary i p艂贸cienne torby oraz wizyt贸wki.